همه گیرترین ایرادات جلوبندی

در اولی تراز به لاستیک‌ها سر میزنیم . ولی این توشه فشار باد آنان اهمیت آنچنانی ندارد , بلکه آج لاستیک‌ها و ساییدگی آنان فراوان اصلی بوده و میتواند منجر این عیب شود . لاستیک‌های جلو بسیار کلیدی می باشند . آج تایرها , کیفیت آنان و روش قرارگیری‌شان می‌تواند در اکثری از پارامترها تاثیر زیاد متعددی بگذارد . حتی تفاوت واحد سنجش آج لاستیک چپ و راست میتواند غربیلک را تا حدودی بلرزاند . پس در کیفیت لاستیک‌های خرید خودرو فروش خودروی خویش اعتنا نمائید تا از عوارض آن دور بمانید .

۲ – دو‌مین نکته‌ای که بایستی به آن توجه فرمائید بالانس‌بودن چرخ‌های جلو است . نابالانسی در چرخ‌ها قادر است به راحتی امر را بلرزاند و حتی در شکل عدم برطرف کردن آن جلوبندی را نیز با عیوب غیرقابل پیش‌بینی مواجه کند .

۳ – میل تعادل همان‌گونه که از اسمش پیداست برای مراقبت تعادل اتومبیل به کار می‌رود . این میله با شکل خاصی که دارد و طرز اتصالش در راز پیچ‌ها نیروی پیچش را در بین دو چرخ تقسیم کرده و از خم شدن بیش تر از حد خرید خودرو فروش خودرو به یک سمت توقف مینماید . این میله توسط دو بوش سفت نگه داشته میگردد . در فیس فساد این بوش‌ها نیز غربیلک امر می‌لرزد یا اصطلاحاً فرمان میزند . بوش‌های میل‌تعادل در بی شلوغی کار کردن سیستم تعلیق و جلوبندی نقش به سزایی دارند .

۴ – ولی نصیب دیگری که در جلوبندی نقش موثری دارااست بلبرینگ چرخ بوده که خرابی آن میتواند عیوب زیادی را به‌وجود آورد که اعم از آنها لرزش فرمان خرید خودرو فروش خودرو است . خرابی بلبرینگ چرخ صدای خاصی دارد که از آن می‌توان به معیوب بودن این قطعه پی برد . اعتنا داشته باشید تنظیم بلبرینگ چرخ زیاد مهم است و در عمر بلبرینگ و کارکرد آن نقش متعددی داراست .

۵ – نقش کلیدی در تصاحب کردن ضربات جاده و در اختیار گرفتن نوسانات را در سیستم تعلیق کمک فنر بازی می‌کند . این وسیله که خویش می تواند عیوب و مشکل‌ها متعددی را شامل شود ( که معمولاً تعمیرکارها با بده بستان آن اقدام به رفع عیب می‌کنند ) در صورتی‌که وخیم شود مشکلات متعددی را به‌وجود می آورد . گهگاه لرزش دستور نیز از خستگی شدید یاری یا این که فنر بوده که استحکام واجب را نداشته و ارتعاشات را به سیستم فرمان و در غایت غربیلک منتقل می‌کند . گهگاه مواقع شل بودن امداد فنر هم سبب ساز ایجاد صدای اضافی و لرزیدن امر نیز میشود .

۶ – سیبک هم یک کدام از عوامل و ریشه‌های این عیب است . زمانی سیبک حاد شده و تکان مفصلی خود را به صحت انجام ندهد قادر است این عیب را به وجود آورد . سیبک نباید به سمت محور Y حرکتی داشته باشد . به گویش ساده‌تر سیبک نباید حرکت عمودی آنچنانی داشته باشد . لقی مجاز سیبک به سمت عمود آنقدر کم است که با دست احساس نمیشود . پس خرابی و لقی سیبک موجب لرزش امر و زدن آن می‌شود .

۷ – تنظیم زوایای فرمان نیز در لرزش دستور دوچندان تاثیرگذار است . پس درصورتی که فرمانتان می‌لرزد در او‌لین زمان یک تهیه امر انجام دهید .

۸ – گهگاه خرابی اتصالات و وارفته بودن بیش تر از میزان آن ها نیز این خلل را به وجود می آورد که با آچارکشی و در دست گرفتن دوباره برطرف می‌شود .

۹ – ولی گهگاه لرزش دستور تنها در هنگام ترمزگیری بوده که این عیب از دیسک‌های ترمز است . وقتی دیسک تاب داشته باشد در هنگام ترمزگیری این حالت مشاهده می شود . برای برطرف کردن این عیب دو خط مش دارید . ابتدا بایستی قطر دیسک‌ها بررسی شود . در‌صورتی‌که به حد ضروری بود با تراشکاری و برداشتن لایه‌ای نازک از روی دیسک این عیب برطرف میگردد . ولی در شرایطی که قطر دیسک قلیل باشد بایستی حتماً عوض شود .

یکی دیگر از مشکلاتی که در سیستم فرمان خرید خودرو فروش خودرو چشم می‌شود , انحراف خرید خودرو فروش خودرو به یک سمت در مسیر بدون واسطه است . هنگامی در درحال حاضر جنبش در مسیر مستقیم میباشید , اگر فرمان را برای یک سری لحظه رها کنید , خرید خودرو فروش خودرو تمایل دارااست از مسیر بدون واسطه بیرون شود و اصطلاحاً گفته می شود امر به سمتی می‌کشد .

اتصالات دستور و تنظیم زوایای چرخ میتواند منجر پیدایش این مشکل شود . پس آن ها را نیز در اختیار گرفتن فرمائید .

۱۰ – ولی یک کدام از مهم‌ترین دلایل این عیب شاسی خرید خودرو فروش خودرو است . زمانی شاسی خرید خودرو فروش خودرو از یک سمت گزینه ضربه و زخم قرار می‌گیرد تنظیمات اول کارخانه و ابعاد شاسی با‌گاز به هم می‌ریزد . برگرداندن آن به حالت نخستین مضاعف خلل بوده و گاهی این کار به صحت انجام نمیشود . خرید خودرو فروش خودرویی که در اثر تصادف شاسی آن تغییر و تحول موقعیت داده باشد به‌سرعت در سیستم جلوبندی اختلال پیدا مینماید . سیستم دستور و متعلقات آن نیز که متعلق جلوبندی است پرسرعت حاد شده و مبتلا خلل میشود . کشیدن فرمان به یک سمت , حاد شدن پر سرعت پلوس‌ها , پاره شدن گردگیر آنان و در کل

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *