تبلیغ جدید نیسان , با حضور لایتنینگ جواب نمی‌دهد

با این که سیزدهمین نصیب گروه بازی‌های «فاینال فانتزی» به نسبت بازی‌های دیگر این شرکت , علاقه مندان کمتری دارااست , ولی این مسئله را نمی توان فراموش کرد که «فاینال فانتزی ۱۳» پرفروش‌ترین بازی این موسسه است . شخصیت با اهمیت فاینال فانتزی ۱۳ یعنی «لایتنینگ» &# نمایندگی پاناسونیک در ایران ) در سه بازی اساسی فاینال فانتزی حضور داشته است و شخصیتی فراوان معروف است . لایتنینگ پیش از این به عنوان نمایندگی پاناسونیک تهران برند «لویی ویتون» تبلیغاتی انجام داده بود و این بار نیز در یک تبلیغ «نیسان» حضور پیا کرده است .

جذاب‌ترین بخش این تبلیغ , آن نمایندگی پاناسونیک تهرانی نیسان داخلش نیست ; بلکه آن هدست حقیقت مجازی است .
شعبه‌ی چین شرکت نمایندگی پاناسونیک تهرانسازی نیسان , تبلیغی با منفعت از لایتنیگ و «اسنو» ( Snow ) ساخته است . این تبلیغ دو نفر را نشان می دهد که یک هدست حقیقت مجازی روی راز خویش می‌گذارند و خودشان را در دنیای فاینال فانتزی ۱۳ می بینند .

خوبتر است تبلیغ را برعکس پخش کنیم ; زیرا واقعی‌تر می‌شود .

واقعا نمی‌دانیم چه اتفاقی در این تریلر میفتد . لایتنیگ و اسنو به هیچ عنوان رابطه‌ی خیر و خوبی با نیز ندارند و قابلیت و امکان ندارد لایتنینگ کنار اسنو در یک اتومبیل بنشیند ; چه برسد که به همدیگر نگاه نمایند و لبخند هم بزنند . به طور کامل بدیهی است که سازندگان این تبلیغ , چیزی از فاینال فانتزی ۱۳ نمی‌دانسته‌اند و تنها از دو شخصیت این بازی برای تبلیغ‌شان به کار گیری کرده‌اند .

جذاب‌ترین بخش این تبلیغ , آن نمایندگی پاناسونیک تهرانی نیسان داخلش نمیباشد ; بلکه آن هدست حقیقت مجازی است . بدمان نمی‌آمد آن هدست را داشتیم و وارد دنیای فاینال فانتزی ۱۳ می‌شدیم .

تبلیغ چینی نیسان را به‌دنبال برای‌تان قرار داده‌ایم . بد وجود ندارد بدین مسئله نیز اشاره کنیم که لایتنینگ به هیچ وجه به زشتی چیزی که در این ویدیو میبینید , نیست و حتی جور سه‌بعدی‌اش را نیز بد درآورده‌اند .

Play Video

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *